Pracodawco, weź udział w konkursie i daj się docenić!

To, jak się mówi o marce pracodawcy, ma coraz większe znaczenie dla biznesu i może przyczyniać się zarówno do sukcesu fi rmy, jak i do jej porażki. Pracodawcy mają coraz większe problemy z przyciąganiem odpowiednich kandydatów, już nie tylko na stanowiska specjalistyczne, ale także niższego szczebla. Dlatego organizacje coraz więcej uwagi poświęcają działaniom employerbrandingowym, które są na coraz wyższym poziomie. Warto te dobre praktyki pokazywać i stawać się inspiracją dla innych.

Wiodący pracodawcy zdają sobie sprawę z tego, jak duże znaczenie ma przyciąganie i angażowanie odpowiednich ludzi, którzy będą się przyczyniać do wzrostu zyskowności firmy. Okazuje się, że kształtowanie pozytywnego wizerunku marki pracodawcy wymaga identycznego poziomu koncentracji, opieki i spójności, który od dawna charakteryzuje skuteczne zarządzanie doświadczeniem marek produktowych.

Employerbrandingowe nagrody konkursowe

Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, a czasami odwagi, żeby zaskoczyć, wyróżnić się i przyciągnąć uwagę kandydatów. Firmy muszą zaplanować swoje działania i cele strategiczne, a później operacyjne, z określonym budżetem i wybranymi kanałami komunikacyjnymi, które pozwolą osiągnąć cele biznesowe. Dzięki rosnącemu zainteresowaniu employer brandingiem nagrody employerbrandingowe spotykają się z ogromną uwagą zarówno mediów, jak i korporacji. Są też sygnałem dla kandydatów, że firma dba o pracowników. Warto wziąć w nich udział i pochwalić się swoimi sukcesami, a może też zainspirować się innymi pracami.

 

Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

W 2018 r. odbędzie się już siódma edycja konkursu Employer Branding Excellence Awards dla pracodawców prowadzących działania z zakresu budowania marki pracodawcy. Ideą konkursu jest nagrodzenie najlepszych praktyk z zakresu employer brandingu w Polsce, które mogą stać się inspiracją dla innych.

Kategorie konkursowe:

1. Strategia Employer Branding

2. Kampania Internetowa

3. Kampania Rekrutacyjna Offl ine

4. Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa

5. Innowacja Employer Branding

6. Film Rekrutacyjny / Wizerunkowy

7. Strona / Zakładka Kariery / Landing Page

 

Zgłoszenia do konkursu 2018

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w okresie od czerwca 2017 do maja 2018 prowadzili działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników, którzy chcą być inspiracją dla innych. Udział w konkursie mogą brać również agencje i inne podmioty.

Termin zgłoszenia prac: 11 maja 2018 r. Szczegółowe informacje, regulamin oraz dokumentacja konkursowa są dostępne na stronie www.ebsummit.pl.

 

Wręczenie nagród

Ogłoszenie zwycięzców poszczególnych kategorii nastąpi podczas gali konkursu na Konferencji Employer Branding Summit 2018 w dniu 7 czerwca 2018 r. w Warszawie.

Zapraszamy do udziału w konferencji! Więcej na www.ebsummit.pl.